De eerste dagen in Costa Rica - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Eva Heide - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Costa Rica - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Eva Heide - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Costa Rica

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Juli 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo

Ik ben in Costa Rica! We zijn nu in Puerto Viejo. Dat ligt bij de grens bij Panama. Het ligt dicht bij het strand en daar zijn we vandaag ook heen geweest. Het zand is zwart, echt raar. En de zee is heel warm. Het is hier lekker warm maar soms regent het heel hard. Het is 8 uur tijdverschil met Nederland. Toen we naar Costa Rica gingen, vlogen we via Atlanta. Dat ligt in Noord Amerika. Die reis van Amsterdam naar Atlanta duurde 9 uur. Vanaf daar duurde het 4 uur naar San José, de hoofdstad van Costa Rica. Daar overnachtten we en de volgende dag werden we opgehaald met de bus en even later met de boot en gingen we naar Tortuguero. Daar hebben wel een hele leuke boottocht door de jungle gemaakt. Daar zagen we veel mooie dieren: toekans, heel veel apen, kaaimannen, een groene ara, een luiaard, een paar leguanen, veel roodoogboomkikkers en zelfs een gifkikker! We zijn ook al in een paar leuke stadjes geweest. Over een paar nachten gaan we naar een actieve vulkaan! Ik heb er zin in!

  • 27 Juli 2014 - 20:10

    Anne:

    Heel veel plezier nog! XXX

  • 30 Juli 2014 - 13:50

    Rosalina:

    Leuk je eerste reisverslag. Heel veel plezier!!
    Ik wacht nu al op je volgende reisverslag.

  • 31 Juli 2014 - 18:19

    Cindy:

    Nog heel veel plezier en nog een fijne vakantie!!! ;)
    xxx

  • 07 Augustus 2014 - 13:04

    Tante Naat:

    Hi eef, wat een leuk verslag, ben heeeeel benieuwd naar de andere verhalen, maar je hebt vast geen wifi in de jungle!
    Heel veel plezier enne…staat je goed, dat moddersetje:)
    xxxxx

  • 07 Augustus 2014 - 13:20

    Amy:

    hoi eef daan giel en sas. wat leuk dat jullie in costa rica zijn.
    ik las dat jullie naar leuke dorpjes zijn geweest.
    ik hoop dat het heel leuk is in costa rica.
    groetjes amy steffie lisa natalie en hugo!

Tags: Tortuguero

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hoi, Leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik ga naar Costa Rica en Nicaragua en ik heb er heel veel zin in! Doei

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 2455

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

Costa Rica en Nicaragua

Landen bezocht: