In Nicaragua en weer in Costa Rica - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van Eva Heide - WaarBenJij.nu In Nicaragua en weer in Costa Rica - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van Eva Heide - WaarBenJij.nu

In Nicaragua en weer in Costa Rica

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Augustus 2014 | Costa Rica, Puntarenas

Hoi,
We waren in Nicaragua! Daar bleven we een week. Eerst overnachten we in Salbados Lodge. Daar hadden we een boomhut die uitzicht had op de rivier, echt super! Daar bleven we 2 nachtjes. Daar gingen we ook naar een kasteel uit 1700. Daarna gingen we naar Granada. Eerst moesten we 1 en een half uur met de boot en daarna 7 uur met de bus. In de kwamen allemaal verkopers echt raar! Toen kwamen we er eindelijk aan en toen mochten we nog zwemmen om 10 uur salons. Daar hebben we ook getokkeld. We gingen vliegen en zelfs op de kop! Daarna gingen we weer naar Costa Rica. We gingen naar Las Ranas. Daar hebben we 2 toekans gezien en zelfs een gordeldier van heel dicht bij! Ook hebben wel veel brulapen gezien ( en gehoord ;-) en een met een baby! Heel schattig! Toen zijn wel naar Monteverde gegaan en daar zijn er nog steeds. We hebben gisteren een hele mooie Canopy Tour gedaan ( een soort tokkelen ) en daar gingen wel ook superman doen vanaf de 1 km baan! Dat is gewoon vliegen! En we gingen ook Tarzan doen! Dan sta je op een heel hoge toren en dan heb je een liaan vast en dan wordt je ervanaf geduwd! Dat wat echt heel cool! We daarna ook een nachttour gedaan en we hebben mooie dieren gezien. Een giftige adder, een groene toekan, 2 luiaarden en een een vogel, de Matmat die is familie van de ijsvogel. Zo dat was het weer. Doei!

• 17 Augustus 2014 - 12:15

Mieke:

Beste Eva,

Heel cool dat je echte luipaarden heb gezien, als mijn zusje dat zou horen dan zou ze denk met jou mee willen op vakantie. Ook supercool dat je hebt getokkeld. Het lijkt mij alleen heel erg eng. Nog een hele fijne vakantie.

Groetjes Mieke

• 19 Augustus 2014 - 19:25

eefje
    tof joh je verslag

• 19 Augustus 2014 - 20:01

mooie fotos!

• 22 Augustus 2014 - 15:27

Steffie:

ben zoo jaloers, ik hoor vast nog veel meer verhalen
    nog veel plezier en doe de groetjes aan de rest
    xx je liefste nicht (blijkbaar hoef ik dan niet de naam te zeggen)

Tags: tokkelen