Finca Sura en Rancho Margot - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Eva Heide - WaarBenJij.nu Finca Sura en Rancho Margot - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Eva Heide - WaarBenJij.nu

Finca Sura en Rancho Margot

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

31 Juli 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hoi,
Leuk dat jullie mij een berichtje hebben gestuurd! Wij zijn nu in Rancho Margot. We zijn er gisteren aangekomen. Ze hebben er een heel warm zwavelbad. We hebben ook een berg beklommen en daar hadden wel heel mooi uitzicht op een vulkaan. Echt super! Ook hebben we veel kolibries gezien. Eergisteren waren we op een boerderij; Finca Sura. Daar waren we de 2e mensen die er kwamen sinds ze geopend zijn. Daar hebben we ook geraft! Dat was echt heel cool! En we zijn er naar een luiaardenopvang geweest. Morgen gaan we naar Nicaragua. We gaan dan met de boot de grens over! Ik hoop dat jullie mij nog meer berichtjes gaan sturen!

Tags: boerderij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hoi, Leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik ga naar Costa Rica en Nicaragua en ik heb er heel veel zin in! Doei

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2457

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

Costa Rica en Nicaragua

Landen bezocht: